Slutat...

Jag har slutat att blogga..en person som fått mitt lösen spred mitt lösen...IGEN!!!Jag orkar helt enkelt inte höra mitt namn mer från andra människor....Jag är den som bett om ursäkt för orden som sades och har mitt på det torra..jag bryr mig inte mer och vill verkligen inte ha med henne att göra..det kan du säga till henne....Och dessutom så har jag på köpet blivit omtalad negativt till nu ännu fler..vadå är vi 14 år..
Och att det rings runt en massa till höger och vänster..ehh snälla!!Jag löste det med dom jag ville lösa och så är det med den saken!!
Jag hoppas att den som berättat om mina inlägg kommer att höra av sig till mig....för tro inte att jag inte vet vem det är..jag har kvar alla som jag skickat lösen till på facebook...och kan köra uteslutningsmetoden..Välkommen att ringa....



Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker inte att du ska sluta blogga!! Finns det nu en människa där ute som ger ut ditt lösen till dom som inte ska ha det så kommer det igen i kagan sen! Alla får vad dom förtjänar! Kallas Karma! Låt inte denna personen förstöra din blogg för då har dom ju vunnit över dig!! Kom igen upp på fötterna igen Emelie!!!

Kram <3

2009-10-10 @ 12:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0