Shopping..

Guuud va det är kul att handla när man har pengar..idag blev det en hel de men inga svindyra saker..nä här handlar vi ekonomiskt =) Rea och billiga affärer står högt på min lista..dels för att jag alltid lyckas få med mig så mycke hem och eftersom det är billigt så gör det inte jättemycke för plånboken att förnya heller!Det blev vars ett par vinterskor till donnorna,3st tights till Lærke,2st tunikor till Lærke,en mössa till Lærke,en kofta och 2st vanliga långärmade tröjor som är sköna att ha nu under overallen!!Ja och dessutom lyckades hon med att tigga till sig en barbie docka,ett ansiktsmålnings set,en tiara och glass..jaja hon var ju så duktig när hon blev vaccinerd =) snart undrar hon väl när hon ska få nästa spruta!!
Den där ansiktsmålningen ska ske när hennes pilliga,fantasifulla moster kommer ner..bara så du vet..glitter och glamour ska de vara..
Lilia lyckade jag hitta 5 par strumpor och en tunika till..inget annat som föll mor i smaken!!Men till mig själv hittade jag en ny vinterjacka,som jag inte riktigt vet om jag ska behålla..den kändes lite stor,kanske bara byta strl..jag får se!!Vinterskor har jag ju redan..mina älskade UGGs..dom e as sköna!!

När vi kom hem från stan hade vi trötta,gnälliga barn..men oj vad dom var duktiga idag!!Det ska belönas imorgon..Dom gick och la sig direkt och inte ett ord har vi hört uppe ifrån =) Jag och Jens har röjt i hallen..de va våal helt otroligt vad man kan samla på sig i en hall??Skor till höger och vänster,jackor,overaller,mössor,vantar,väskor..ja you name it!!Men nu kan man faktiskt komma upp till trappan..så vi kommer också kunna gå och lägga oss ikväll!! =)

Vi var inom affären med och handla lite mat..det har ju ekat tomt här hemma ett tag nu..hahaha..vem orkar handla liksom??!!Mat har vi ialla fall fått i oss..vi har tömt frysen totalt!!Så när lönen kommer så ska det stooor handlas!!Fylla alla förråd!!

Ja det var min kväll kära vänner och ni andra!!

Kram

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

haha ja de va jag de ja :p.. tur vi ses snart då så kråkungen inte behöver vänta så länge :D

2009-10-16 @ 22:02:16
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0