Mitt hem..

behöver uppdateras..oj vad jag vill ha mycke fina saker..synd bara att plånboken inte är fullsmockad..nu tycker jag iaf att det kan hända lite här hemma!!Mycket som ska fixas..och då är det målas..tråkigt som in i tusan!!Alla lister nere ska målas vita,nya knoppar i köket på luckorna,badrummet här nere MÅSTE vi komma på ngt att göra med!!Hela badrummet är blått och man blir måttligt irriterad varje gång man måste kliva in där..varför väljer man inte ljusa,frächa färger..nej blått,blått och åter blått!!Så jag ska kolla rundor på nätet om man kan måla på våtrums tapet???kanske ngn som vet??
Vardagsrummet är så gott som färdigt..hyllor och tavlor ska upp och nya soffan förståss..men vi har inte hittat några fina tavlor som passar in riktigt!!Jag vill dessutom ha en golvlampa bakom soffan såå där va visst lite att stå i ändå!! =)

Inte snacka om trappan och hallen där uppe...fyyyy det är gult..(och jag vet att jag nämnt detta innan) men det är projekt då vi måste ha en specialar stege som kan stå i trappan..jag skulle också kunna tänka mig att måla själva trappan vit..hhmmm jag gör det inte lätt för mig!!och har hittat på jotex sådana där halvmånar som gör att man inte halkar i trappan..det hade ju varit finemang..och då skulle de ha färgen grått =) tänk så mycke ideer..och så lite pengar!! =)
Förhoppningsvis kan vi ta tag i detta hemmet nu under hösten då jag börjat jobba och kommer få in x antal tusen mer i lön om man jämför med fjuttiga mamma pengen!!
Men under vårt tak trivs jag!!

Kollar just nu på äntligen hemma och hoppas på att få mer inspiration så jag kan få ännu mer ångest över hemmet =)


Kraaaam

Kommentarer
Postat av: vera

Hoho, vad tänker du med??

Kenny e egen företagare i måleri haha;)

Jag ska fråga han om man kan måla på våtrumstapet:D

Kram på dig!

2009-10-21 @ 00:34:10
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0