Lördag..

Idag har varit en kanon dag..jag har varit djupt smärtstillad men på ett väldigt gott humör..Jens skulle iväg idag hela dagen med min pappa så mamma skulle passa mig!! =) Inte ens lönt att försöka få vara hemma själv när jag har ont..
Mamma kom hem till mig vid lunch och for på både städ och tvätt till mig..hon plockade och donade här hemma..och sen frågade hon om jag orkade ta mig till Vellinge blomman!!Javisst men INTE gående..vi tog bilen och körde ner och gick en runda..efter en stund kände jag hur smärtan kom över mig och jag ville bara dricka och få en pilla i mig..vi gick in på Idas cafe och tog ngt att dricka och äta..en sak som är säker iaf..det är att jag har noll aptit nu när jag tar pillerna!!Brieost baguetten som jag fullkomligt älskar annars kunde jag bara få ner någon tugga av..såå besviken jag blev =(
Men jag fick plockat på mig lite saker iaf..det får alltid en på gott humör =)
Vi kom hem och då var pappa och Jens på väg hem..jag slände i mig en till pilla för att kunna vara människa..jag ville ju så gärna ner till kyrkogården och tända ljus för våra nära och kära som inte längre finns med oss...och HERREGUD så fint där var..ljus överallt man tittade..ett mysigt lugn kom över mig!!Jag är inte speciellt troende..men tror ändå??!!Eller kanske mer hoppas att de vi förlorat faktiskt finns kvar på något sätt..har ju för mig att varje gång jag går förbi kyrkogården så ringer dom klockorna just för mig.. ♥
Vi (mamma,pappa,Jens och barnen) fortsatte igenom byn och köpte med oss varsen kebab till middag..den smakade faktiskt helt ok..kunde iaf få ner lite mer än halva..alltid något!!
Pratade även med jobb för jag och mamma kom överens om att jag kunde ju faktiskt inte jobba och ha ansvar över både boende,mat och framför allt mediciner i det skick jag är i när jag tagit dom starka medicinerna..usch..tänk att äventyra de boende på det viset..nej..myycket bättre att stanna hemma tills skitet lagt sig..men hoppas verkligen att det löser sig med vikarier..(dåligt samvete)!!!Och hoppas att det har lagt sig tills på torsdag då jag har mitt pass..

Vi har suttit och pratat om en massa här hemma och jag har bara kommit fram till en sak..Mina föräldrar älskar sina barn något så ofantligt mycket..dom gör allt för oss och ger oss allt man någonsin kan drömma om..och jag hoppas att jag någon gång kommer att kunna återgälda allt dom gjort..alla val och beslut som dom tagit..det har dom gjort utav kärlek till oss..vi kan skatta oss lyckliga!!
TACK för att ni är våra..

Nu ska jag gå och ta en "rumppilla" och hoppas på att få sova iaf halva natten utan smärta..


Kramar

Kommentarer
Postat av: vera

Ja du kan vara lugn då det gäller måndag å tisdag.

Det e ordnat:D Så stanna hemma, bli frisk å så ringer du Cilla på onsdag om hur du ska göra resterande vecka.

Din hälsa e viktigare än allt det andra!!



Kram på dig

2009-11-01 @ 00:41:43
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0