Lite flyt..

Ja nu på morgonen vaknade jag av ett iltjut..ni vet det är det senaste nu för minstingen..vi ska skrika så att alla får ont i huvudet..och ont det får vi!!inget kul att vakna till..men lite flyt hade jag allt..jag brukar ju få sovmorgon så går Jens upp med barnen..och då brukar dom vakna mellan 6-7..meeeen när jag tittade på kl så var hon faktiskt 8.30..haha!!och då var int ens Lærke heller vaken..nä hon tog med sovmorgon och vaknade en halvtimme senare!!
Nu sitter vi och kollar tv och käkar frukost..och myyser!!Vi har barnkanalen igång och nu visas Phineas och Ferb eller vad dom nu heter..det enda jag gillar med detta programmet är inlednings musiken.. =)Lærke sitter fint medans vildbattingen springer rundor och...ja just de skriker!!Hon har hunnit med mycket på den här timmen hon varit vaken..bla så älskar hon att klättra på min torkställning..där har vi hittat henne otaliga gånger..ja skrikandes för hon inte vetat hur hon skulle ta sig där ifrån!!hon sitter på dammsugaren och hoppar..och har hunnit sätta igång den med ett par ggr innan jag kom på att man kunde dra ut kontakten..nu hoppar hon och klättrar i soffan..ååhhh hur orkar hon =)
Men konstigt nog så sover faktiskt min man fortfarande..ovanligt!!

Idag ska jag smörja mor och far..vi ska ju ta över deras soffa och jag vill ju att detta ska ske helst förra veckan =) men idag passa mig bra så vi får väl se..dom tänker mest på hur dom ska "kompensera" den andra dottern..men dom kommer nog på något..annars kanske den andra dottern kan hojta till om vad hon behöver..för jag vill ha soffan nu!! =) Hade ju farit kul att ha i ordning innan torsdag..iaf i vardagsrummet..för trappan är ju fortfarande gul.....

Hoppas ni får en super härlig dag i solen!!

Kraam

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har i alla fall jag lämnat en komentar ;)

Ja lillan har också varit inne i sina skrik perioder.. Hon kan skrika nu också, särskilt då hon e över lycklig över något:) IiiiiiiiiiiiiiH!! :)

JA sovmorgon e ju gött!!

Undra när både jag å Kenny ska få det igen??

Om 15 år kanske haha:)



Kram på dig:)

2009-10-18 @ 10:05:08
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Emelie

Va kul VERA att du lämnade en kommentar..hahaha..nästa gång kan du väl skriva vem du är =)

Kramar

2009-10-18 @ 10:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0