Jag vet,jag vet..

Jag suuuger på att blogga men va fan..det betyder ju bara att jag faktiskt har ett liv som jag lever!! =) Haha..pik till...???
Jag har faktiskt inget roligt att skriva om..eller jo de har jag men jag vill faktiskt inte dela med mig till er..och ja AnnSofie jag kommer att ringa och berätta..haha!!Lite personliga saker och lite allvarliga..ja livet är ju så..upp och ner...
Dagen på jobb va helt ok..även fast jag höllt på att spy så ont i magen jag hade och trots att min chef svor när hon tilltalade mig och även om alla på min demensavdelning var allmänt kokia så gick det OK!!!Jag vill bara aldrig mer dit!!!Men det måste jag för vi är inga miljonärer och jag har inget tur med lottor heller..så tills den dagen kommer då jag fått nytt jobb eller några millar på kontot så får jag helt enkelt stå ut..ingen hit att bli arbetslös med hem och barn att ta hand om!!

Ska försöka att ¨bättra mig..eller ni kanske har slutata läsa nu bara för jag varit kass??Ja ja skit sak samma.nån trogen följeslagare har man väl..

Natti på er och Kraaam på er!!

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Jag vet jag vet, jag e bääääst på att blogga & jag har ett liv :). De livet måste jag blogga om varje dag annars är det någon där nere tjurig. Hehe pik till...???

2009-10-04 @ 21:21:19
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0