Jag tänkte..

egentligen inte skriva mer idag..hade helt enkelt ingen lust!!Men bara för  er skull så kommer det ett nytt!! =)
Jag sitter framför tvn här nere,Lilia sover och jens och Lærke tittar på tv där uppe..tråkigt!!Men så blir det ibland..speciellt när man inte är intresserade av samma program!!Jag tittar på körslaget och Jens tittar på Formula1..!!

Dagen idag har vi bara precis slappat..jag och Lærke gick upp och vilade en stund (2timmar!!!!) och när vi kom ner igen så låg Jens och vilade..tänk så trött man blir av att göra ingenting =)

Vi har käkat kyckling,pommes och berra sås till de..gott!!och så himla enkelt..varför klydda??Imorgon skulle jag kunna tänka mig potatis och brun sås..ska nog fråga mina kära föräldrar om dom har lust att käka tillsamman..ja eller ngn annan..bara hojta om ni har lust så kollar vi läget!! =)

Ja..jag har ju inget vettigt att skriva märker jag..såååå jag avslutar väl nu!!

Kraam

Kommentarer
Postat av: anna

skönt me slappe dagar ibland!

2009-10-17 @ 22:39:44
URL: http://assarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0