Grey's..

Inte tänkt att skriva ett helt inlägg om det..men fan va bra det är..jag älskar denna serien!!Och just idag så grät jag när Lexi gick in till Meredith och berättade varför hon skulle donera sin lever till hennes pappa..oj vad jag grät!!För i min värld så hade jag med gjort allt för min pappa!!
Allt känns verkligt i denna serien all sorg,all lycka och alla berg och dalbanor..bara det i verkligheten jobbar inte så många snyggisar på ett och samma sjukhus =)

Idag har jag jobbat som vanligt och har hela helgen framför mig..sååå tråkigt!!Eftersom Annsofie är nere känns allt lite tråkigare med att gå till jobb..denna helgen jobbar jag fredag kväll,lördag morgon och söndag kväll..dryyygt!!Hoppas vi har bra ambulla!!Det var visst dessutom lite kort med personal då vi fick en sjukanmälan hela helgen!!Att bli sjuk kan man tyvärr inte hjälpa..

Annsofie kom ner ikväll kl 17.00 och då gick vi hem där hela familjen och käka pizza..8st pizzor blev beställda och därmed har Sankta Lucia fått in sin dagskassa =) vi har suttit och snackat skit,jag,mamma,Annsofie och Tove..man har så mycket att prata om fastän man snackar säkert några ggr i veckan i telefon!!Barnen har lekt och busat hela kvällen,Lærke och Lova har sprungit rundor och busat och fina,fina Mio ville bara prata med Lilia..han satt på golvet med henne och myste!!Sen tog den goa ungen fram böcker och satte sig och läste för Lærke och Lova..duktig är han med kan ni tro!!Tänk att vi har fått såååå fina barn!!


Annars idag så har jag fått mycket promenader då jag gått fram och tillbaka till dagmamma och kyrkis..fast med gott sällskap!! =) Tack KP för idag..

Imorgon är jag ledig..men då står det städning och förberedning på schemat,på kvällen ska jag nämnligen ha Gangstar party och jag ser verkligen fram emot det..vi blev nu totalt 14 st..nu är frågan bara hur vi ska få plats..jaja det löser sig..jag sitter gärna på golvet..och jag vet fler som inte är så petiga!!
Nu hoppas jag att folk handlar så in i vassen så att jag får en fiiin rabatt =) haha!!!

Nu:Fråga Olle dokumentär!!


Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi är ju vana vid att sitta på golvet så det blir nog inga problem. Vi ses ikväll! Kram

2009-10-22 @ 12:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0