Äähhh skiter i vilket nu..

Gillade ju att blogga lite när jag kände för det så nu startar jag igen!!Vem som helst får läsa och jag bryr mig inte om VISSA människor vet vad som försigår i mitt liv..det är ju inget agent liv jag lever..så om ni är intresserade av mitt liv så håll tillgodo =)

Mitt liv är fan bra..långt ifrån vad många andras liv är..jag har en fin familj och jobb..kan de bli bättre..mmm nytt jobb..haha!!Fast förvisso har det gått bra nu under tiden jag har jobbat..allt lunkar på i vanlig ordning med städ,dusch och fina arbetskamrater..för kul kan vi verkligen ha!!Men arbetstiderna är ju fortfarande ingen hit!!

Jag har valt att bli vaccinerad mot svinet..och ont i armen fick jag..har det lite fortfarande och kan inte riktigt ligga på höger arm..men det ger sig nog!!Imorgon ska min stora snutta bli vaccinerad..det är jag dock lite orolig över så min mamma får följa med som moraliskt stöd..haha..jag är sååå mesig när det gäller nålar..fattar inte varför för nu kändes det inte ett skit..man kan oroa sig i onödan för det mesta!! =)

Dagarna bara går..och imorgon är det redan torsdag..vad har jag hittat på i veckan egentligen??Har ju varit hos Catarina och gjort försök att få mysa med bebis..har inte gått så bra för den lilla har bara sovit hela tiden jag varit där.. =( hoppas att jag får ny chans på fredag då vi ska bjuda dom på middag och mysa!!Emilia,lilla sockertoppen kan man ju inte låta bli att pilla i håret..ååhhh lockar..

Inget annat bestämt i helgen men vem vet det kanske dyker upp något skoj!!


Imorgon ska vi in till stan och ragga upp vinterskor till båda barnen,det verkar som om det är overall time nu då jag fryser som f*n,ja inte overall på mig då =) En ny fin mössa ska Lærke me få..en Kitty mössa tror jag bestämt att det får bli!! =) vantar har vi redan en hel drös av..så det behövs inte inhandlas!!

Nästa vecka på onsdag kommer syrran m familj ner..oohhh vad jag längtar!!Och på torsdagen ska jag ha Gangstar party hos mig..vi blir nog 14st..ska bli jättekul..har faktiskt aldrig haft något sånt hemma..ska bara komma på ngt gott att tugga på me!!

Ha en trevlig kväll!!

Kraaam

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Men va kul att du bestämde dig för det här :)

Tänkte fixa lite till i bloggen om de går bra :)..??



Tugg på torsdag, hmm e de jag som ska hjälpa till där eller?? Bara så jag vet vad du har planerat för mig då alltså hehehe.

2009-10-15 @ 20:55:59
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: sandra

hej gumman.

säg till om du behöver brownies eller något!...



Kramen

2009-10-16 @ 21:17:12
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0