Tråkigt..

Jens kan inte komma hem pga det här jäkla vädret..sååå trist!!Jag tycker inte om när han är ute och kör i dåligt väder..men bron skulle visst öppna vid halv 20 bara det att det var 6 km lång kö så det kan ju ta sin lilla tid!!
Det var ju inte speciellt lönt att jag sopade undan alla löven från framsidan iaf..allt + lite till har redan blåst tillbaka in..

Jag är så in i bomben förkyld och sitter och snörvlar och fryser..alltså feber =( Jag hatar att ha feber..hatar att frysa och ska nog ta en varm dusch och sen gå och lägga mig..jag är som tur ledig imorgon så jag kan kurera mig..trodde faktiskt att det skulle vara barnen som fick feber..men jag är glad över att det blev jag!!Vill ju inte att mina fina tjejer ska vara sjuka!!

Har faktiskt inget att skriva idag..är helt tömd på energi idag!!

Kram

Kommentarer
Postat av: sandra

hej gumman!

hoppas du kryar på dej snart så vi kan ses snart!

puss o kram

2009-11-18 @ 20:34:11
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0