Snart så..

Och idag har det redan hunnit bli tisdag..dagarna bara går och jag hinner knappt med!!Tisdagen den 3 november...
Jag fick ju sjukat mig nu både måndag och tisdag och imorgon är jag ledig enligt schema..men hade nog kunnat vara där idag..har nämnligen sluppit den starkaste medicinen igår,inatt och än så länge idag..så på torsdag gott folk..då är jag fit for fight!! =) Jag gillar inte alls att vara hemma från jobb..man vågar ju inte röra sig alls i denna lilla hålan!!Rätt var det är så ser nån en och då jävlar skvallras det..men sen å andra sidan så bestämmer man själv hur sjuk man är för att gå ut och få luft!!
Idag så har jag hunnit stoppa in en maskin med tvätt iaf..något nyttigt kan jag ju försöka att göra..ska ta tag i dammsugaren med..


Längtan är stor..vill så gärna..men ändå inte..det får vänta!!


När vi snackar om trappan så ska bara ett lager på och bara på ena sidan..sen är den klar!!!Det ska bli sååå kul att "inreda" trappan...ska ta mig in till stan på Lagerhaus,Systrene Greene och dom andra små inrednings affärerna..inte IKEA..inte till detta ändamålet!! =) Men snart ska vi till IKEA har ju en hel del jag måste fixa till hemmet..knoppar och skit!!

Jag klippte till Jens igår..ja klippte honom alltså =) det blev hur fint som helst..och tänkt vad vi sparar på de..och sen så får vi lite mystid att prata på med!! =)



Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0