Sitter..

Här sitter jag och bloggar medans Kenny spelar guitar hero,Jens,Mattias och Vera glor på!!Ikväll har Jens varit hos Micke på lite grabb kväll..fråga mig inte vad dom hittat på men,trevligt hade dom haft iaf!!
Under tiden så kom Vera,Annie,Kristina,Filippa och Franz hem till oss och lekte =) Barnen har varit jätte duktiga ikväll..om än lite busiga!!
Kl 19.30 kunde jag inte hålla Lilia vaken längre så det var upp i bingen med lelle och sen har jag inte hört ett ljud..hon är såå duktig på att somna själv =)
Barnen busade vidare och det var en ganska hög ljudnivå här hemma..
Jens och Kenny kom hem vid 21.00 och ja dom är ju fortfarande här!!

Annars idag så har jag jobbat..bytte pass med en kollega och slapp undan min kväll..såå skönt..imorgon jobbar jag dagtid och likaså på onsdag..sen är jag ledig men fullt på schemat iaf!!Bla ett tandläkar besök med Lilia..så får vi se hur många hon fått!!Tror till och med att det är 2 st på gång nu..hon har varit gnällig och inte velat äta speciellt..bara dricka..sen är hon förkyld me..!!


Kraam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0