Lediga..

Än så länge har ingen av oss fått kläder på oss..dessutom så ska jag orka in i duschen innan jag tar kläder på mig!!Funderar nästan på om jag ska ta med mig barnen i badkaret..dom kan ju bada så duschar jag!!
Så har jag faktiskt gjort ett par gånger innan och vi brukar ha det jätte kul i badet..och sen så har jag full koll på vart dom är med..
Mina barn är verkligen badankor..Lærke har alltid älskat att bada,och velat göra det alltid..och en tid gick det bra men sen började hon bli så torr i huden så vi fick dra ner på de..
Lilia var lite skeptisk i början men nu har storasyster visat hur kul det är att skvätta vatten över hela badrummet så nu gillar hon det mer!!
Frukost har vi fått i oss..men jag som är störtförkyld var inte så sugen mer än på en kopp kaffe..febern kom igår ju och jag trodde att jag skulle bli jätte sjuk..som tur är så har jag inte haft feber i natt och än så länge ingen idag!!

Kl 15.00 ska jag till tandläkaren med Lilia..det är första besöket så nu får man väl reda på hur många tänder flickebarnet har =) Ska bli kul och se om hon överhuvudtaget öppnar munnen..Under tiden jag är där så var Catarina snäll nog och passade Lærke..så kan hon och Emilia få lov att leka en stund..tänkte gå upp där strax efter kl 14.00 så kan jag kanske hinna slänga i mig en kopp kaffe =)

Nu längtar jag faktiskt en hel del till julen..vill julpynta och göra mysigt här hemma..och klä gran!!Detta blir vår första jul här i nya huset..och jag kan göra myyys på framsidan..min mormor och morfar gav mig ju nya julgardiner till köket..lite modernare i svart,vitt och rött!!Jättefina..
Jag själv har köpt ny adventsljusstake..i svart!!Den ska pyntas med kanelstänger och apelsin skivor!!Till barnens rum hade jag tänkt att jag skulle köpa ljusslinger som är som änglar!!
Jaa jag längtar verkligen..dessutom kommer vi bara över julen så dröjer det inte så länge till världens finaste Mio fyller år..och vi ska upp där!!
Ska bli jättekul av många anledningar..mina föräldrar och min mormor och morfar ska med,vi ska på kalas,där finns snö,jag ska få träffa mina hjärtebarn och min fina syster..mååånga anledningar!!!Lääängtar så mycket!!


Hoppas att ni får en fin dag!!!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0