Jisses..

Vilken kväll jag haft på jobb..shit vad det har varit tufft..har inte suttit ner en minut..eller jo min rast tog jag ju =)

Nu är jag iaf hemma och sitter ner i soffan och kollar Criminal Minds..men är så fruktansvärt sugen på något..får nog gå och leta i skåpen efter ngt gott!!Ett glas med vatten och penicilinen ska iaf ner..men ett glas coca hade inte varit helt fel..

Idag fick jag veta att biljetterna till Gnarp var beställda och jag längtar efter att få komma upp och krama barnen..att vi dessutom ska på kalas när vi är där gör ju inte saken värre =) ska bli sååå kul att komma upp!!!


Jaja..nog tid att natta sig själv efter tv programmet..tidig morgon imorgon kl 7 ska jag infinna mig på jobb och innan dess ska 2 barn och 2 vuxna vara klara!!

Natti!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Ska bli kul att se er här igen :)

2009-11-06 @ 17:18:23
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0