I väntans tider..

ååhhh går bara och väntar på ett telefon samtal hela dagarna..ska ju få reda på nu i november om jag fick det jobbet som jag sökte..och oj vad jag hoppas på det!!Måste ju lämna in pappert på jobb om jag vill ha fortsatt tjänst där eller inte!!Kom igen..ring NUUUU!!!

Idag har jag faktiskt bara slappat hemma hos Catarina hela dagen..skönt att bara snacka och dricka kaffe..ja ett öga på barnen har vi me haft =) Mina barn fick leka någon timme innan Emilia kom hem..men när hon väl kom hem så var det ööösss!! =) Dom har haft sååå kul!!

Nu när jag kom hem så fick jag ett ryck och städade av kylen och slängde in en maskin med tvätt..en massa handdukar hade jag som låg och skräpa i tvättkorgen!!
Enkel middag idag 2st lådor från frysen =) spagetti och köttfärssås och vitlöks bröd och en klick gräddfil till det..mmm är så hungrig nu!!Det är Jens sena vecka och han landar inte här hemma förrens 17.15 ca..trist!!
Imorgon är det tid för jobb..har ju klarat mig bra på panodil nu de senaste dagarna =) och tror bestämt att penicilinen gör gott!!Känner mig som vanligt nu fast liiite tröttare..fast det kan ju å andra sidan bero på vädret me!!SNÖ???!!Nu??!! Jaja..det lägger sig ju ändå inte..ska bli kul att komma upp till Fiffi och få se på ordentlig snö..åka pulka och mysa!!Fast framför allt att MIO,min Mio =) fyller 10 år!!!Det ska firas med pompa och ståt!!

Nu ska jag sätta in maten i micron och sätta igång ugnen!!


Kramar på er!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0