Helg igen..

Veckorna rusar och fredagsmyset är igång!!

Idag har jag umgåtts med Catarina hela dagen..vi har myst och pratat en massa..och vi fick för oss..eller nä inte VI men HON fick för sig att vi skulle skifta rumi deras lägenhet =) jaja..sagt och gjort..vi monterade ner sängar och flyttade hyllor..och allt på under en timme!!!!det ska vara kvinnofolk till det..hade där funnits en man hemma så hade det suckats och frustats en hel massa... =) men tillslut blev vi klara och jätte nöjda!!

Jag ringde mamma tidigare idag och pratade med henne en massa..ville bara kolla så allt var bra..och tur nog så var det de..skönt!!Hon undrade om Lærke ville komma och sova hos dom inatt!!Det ville hon ju självklart..så länge hon fick godis,popcorn och chips..söta lilla ungen!!

Jag;Jens och Lilia passade på att sticka in på Mobilia och shoppa upp mina presentkort som jag fick när jag fyllde år..det blev fredagsmidda på Mcdonalds..hahaha kul..jag hade sett fram emor fläskfile,rödvinssås och potatis i ugn med morötter och vitlök!!Mums..men,men det får bli imorgon tror jag..
Jag fick handlat 2st klänningar,strumpor och smink idag iaf..så jag är klädd till iaf 2st kalas nu i november..

Nâr vi kom hem var det raka spåret i säng för Lilia och Jag och Jens dukade fram gottebordet och satte oss framför idol..och här sitter vi fortfarande..skönt!!

Och jag vill bara meddela..att idag känns det bra..riktigt jävla bra!!!


Kram


Kommentarer
Postat av: sandra

vad skönt!

dom dagarna när allt känns lite extra bra är så underbara! njut. kram

2009-11-13 @ 21:24:27
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0