En bas och en dotter..

Min man fick för sig att köpa ny tv och ny stereo anläggning i början på året..jättefint är det!!...men det han inte förstår är att barnen med tycker att det är fint..Lærke pekar och pillar på tv skärmen och Lilia..ja kära lilla Lilia..

Jag gav båda barnen lite dricka..Lilia fick i sin flaska och Lærke i glas....när jag sedan skulle fylla på Lilias dricka så var flaskan försvunnen..hhmmm jag letade överallt!!Inte nånstans fanns den..jag gick till köket och tog en ny...hon satt fint framför tvn och drack..rätt som det var så såg jag att hon höll på att pilla på basen då till stereon..där är nämnligen ett hål som hennes hand passar perfekt i =) jag drog ut basen och hörde hur det skramlade...SHIT tänkte jag Jens kommer ta dö på mig..haha..när han sedan kom in genom dörren så fick jag lägga fram det lite snyggt... -Duuueee??!!du vet det där hålet i basen??!! Jens-jaaaa???????det kan hända att där ligger lite saker i den..hahaha..han blev arg!!!!Men ändå inte så farligt soom  jag var beredd på!!
Vi tog fram skruvmejsen och skruvade isär basen..och gissa vad vi hitta???Jo en styck nappflaska och 5 st nappar!!!!Hahahaha..hon har haft superkul med pappas bas!!
men nu har vi vänt hålet inåt och hoppas inte på fler incidenter med basen!!!men ni skulle sett henne..överlycklig att vi hittade hennes bappar!!




Kraaaam 

Kommentarer
Postat av: Danni

Hahaha! Hennes egen napp-gömma! Hihi

Tack Emelie!

2009-11-06 @ 22:35:52
URL: http://www.babybambola.blogspot.com
Postat av: AnnSofie

Hahahahaha mosters gullunge. De va ju skitkul att leka gömme där fattar du väl :)

2009-11-06 @ 23:15:31
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: vera

Hehe, naaaa lilla lilia:)

2009-11-06 @ 23:20:55
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0