Dåndimpen...

Ingen hit att komma hem efter Sandras lilla handduksparty =) det blev liiiite dyrare än beräknat...men 10st julklappar är faktiskt avklarade och slår man ut det per person så blev det inte så mycke =) men jag beställde inte det jag egentligen skulle..det blev ändrat när jag väl satt där och valde bland 15 pärmar med olika mycket fina motiv och texter..
Har iaf köpt till farfar,Bente,mormor I,morfar N,Karina,till mig själv och till Lærke och Lilia..2st till men dom kommer jag inte på nu??!!Bra minne va??!!

Vi kom in på att prata om scrapping...och vi fick titta på Sandras verk..herre min gud såååå fint hon kan..och vilken fantasi!!Jag har noll fantasi och hade aldrig klarat av att sitta med sådant pill..men riktigt fint var det..många fin,fina bilder på freja fisen och sen gillade jag den med tatueringarna starkt..eftersom det är ju fam Pratt/Lundh =) önskar så att jag kunnat sitta med något pill..men det känns inte som om jag har tid heller..tycker det är skönare att sitta framför tv:n eller datan =)
Funderade på om jag skulle ta upp mitt stickande igen..det var ju faktiskt ganska mysigt att sitta med det..men sen så har jag ju inte det där tålamodet att lära mig nya saker..och läsa mönster =) en hel djungel..men funderingen finns där iaf!!Har faktiskt lyckats att sticka en söt mössa en gång..och var på väg att sticka en filt..men,men det kom något roligare ivägen!!

Idag har jag fått köpt 2st par jeans leggings på Drink and wear här i byn..tycker dom är så sköna,det blev ett par svarta och ett par mörkblå..nu ska jag bara in på mobilia en dag och shoppa upp mitt presentkort jag fick när jag fyllde år =) tänkte mig lite längre tröjor som går över rumpan..eller några nya fina underkläder..får se vad jag hittar!!


Nu kollar jag Christine..hon e grym..fruktansvärt rolig serie..och den följs ju som bekant med Brothers and sisters..och det ska ses i bingen..men först får jag nog smörja mig med lite olja..är sååå torr på huden..den här jäkla kylan tar på min hud!!


Tack för idag Sandra!!

Kraaam

Kommentarer
Postat av: vera

Kan du sticka?? Då kan du lära mig det ;)

Hade varit roligt att kunna sticka en mössa till lille Kalle:)

2009-11-05 @ 11:22:50
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: sandra

Tack. & kram

2009-11-13 @ 20:26:44
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0