Avklarad..

Helgen har gått och den har spenderats på jobb...och som vanligt så har det varit kaos..vet inte riktigt varför det blir så just på mina helger..men med sjuka vårdtagare och andra incidenter så blir det lätt kaos!!Kändes mycket skönt att ta av sig jobb kläderna idag och veta att man är ledig ikväll,imorgon och tisdag förmiddag!!

Barnen hade köpt farsdags present till Jens =) det blev en snygg t-shirt och kalsonger..vad annars med min fantasi!!Dessa presenterna fick han dock igår då han var super nyfiken och sen skulle ju jag jobba 7-13.15 idag..och idag när jag kom hem så fick han rosor..dom var nog mest från mig..får ju visa honom vilken suverän pappa han är!! =) en teckning från lærke fick han med..och jag tror nästan att det var den han blev allra gladast för!!
Ikväll har vi käkat potatis,köttbullar och brun sås..allt enligt Jens önskemål =) Nu ska jag snart sätta på lite kaffe..och sen fixa välling till lillan..Lærke ska få borstade tänder..vilken lyx..haha!!

Denna veckan måste jag fixa med presenter till alla kalas vi ska på..till helgen är det tid för svärfars kalas på fredagen och sen Emilias kalas på söndagen!!Ska bli kul..helgen efter det så ska min morfar och lilla Annie ha kalas och helgen därpå är det tid för mamma att firas!!Ja..ni ser själv vad jag ska gör hela november...äta,äta och äta..ett och annat glas vin lär med slinka ner =)


Vi har börjat fundera på nyårsafton me..ja för det första så har vi ingen aning om var vi ska spendera julafton men det löser vi..men nyår tänkte vi nog va bara familjen..en lugn och skön nyår..fast man vet ju aldrig..allt kan ju ändras..vi har redan planerat menyn..så vi får se =)

Idag är det säsongsavslutning på ensam mamma söker och det ska INTE missas!!

Hoppas ni får en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0