Vår dag än så länge..

                                            Lærke har lekt med Alfred idag
                                                     


                                   medan mamma pysslade med detta
                                              

..inget kul alls så vi bestamde oss for att pausa med stadandet och dansa lite.. =) Lærke alskar att dansa med mig och nu har Lilia med borjat att dansa..full rulle hade vi har hemma med Black eyed peas på full volym o sen shaka vi duktigt..Lærke svänger på dom lurviga..

Dom e så fina mina barn..va skulle man gjort en hel dag utan dom???



Kram




Forresten..mina bilder lagger sig helt konstigt???
AnnSofie Hjalp!!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Haha men siss du behöver ju bara trycka enter :) ibland e du ju kul. Har du ändrat headern el e de på min mobil som de ser annorlunda ut..? Aja jag får väl kolla när jag kommer hem ist :)

2009-07-10 @ 13:53:14
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: Jag

Headern e ändrad..fin va???

2009-07-10 @ 14:22:19
URL: http://jell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0