Val..

Idag har jag en tänkar dag..

Tänker på alla val jag gjort i mitt liv..vissa bra andra sämre!!Jag är stolt över mitt liv och de val jag gjort för på något sätt har dom valen format mitt liv till det jag har idag!!Mina val har varit mina..sen att andra inte har uppskattat dom eller rent av försvunnit ur mitt liv..det ser jag bara som om att dom har varit klara för mig..jag har helt enkelt inte mer att tillföra dom och dom har definitiv inget att tillföra mitt liv!!Jag väljer att leva mitt liv lyckligt utan en massa negativ energi runt mig..för det var just så jag hade det..
Men det finns så många som gjort val som dom antingen blivit jätte lyckliga av eller gått ner sig på..jag känner många som skulle valt annorlunda..sett ur min synvinkel..men också dom som gjort helt rätt val!!Och dessutom som ger en falsk blick av dom..allt känns jätte lyckligt men bakom stängda dörrar finns ingen kärlek..hmm nä så vill inte jag ha det!!Fast det kanske finns dom som tror att vi alltid e lyckliga vi me??Men de ska jag säga min man gör inte heller rätt val alltid..därför blir det gnabb!!MEN vi vet att vi älskar varandra..vi har lovat varandra evig kärlek..och det ska vi försöka hålla!!Ta vara på varje dag vi har tillsmmans med varandra och vår familj..för trots allt så är det alltid dom som står bakom dig när du gör dom där tuffa eller bra valen!!

En som står mig nära har gjort många val i livet..men alltid har det inte varit rätt..hon har rest på sig..borstat av sig och gått vidare..en person jag är mycket stolt över <3 Men dom bra valen har varit väldigt bra!!
Dig älskar jag av hela mitt hjärta <3 <3


Kram

Kommentarer
Postat av: Danni

Fin blogg du har. Ska bli kul att följa. Vi träffas ju inte alltför ofta...

Håller helt med dig angående negativ energi. Man får helt enkelt inse att man växer ifrån varandra. Då är det bättre att låta bli än att försöka tvinga fram något som ändå inte är äkta.



Hoppas allt är fint med lilla familjen.

Stor Kram

2009-07-23 @ 14:26:44
Postat av: sandra

Fint skrivet. puss & kram

2009-07-23 @ 20:42:12
Postat av: Jenny

Hallelulja and amen!!

2009-07-23 @ 21:08:19
Postat av: AnnSofie

Ja alla val kan inte vara bra. Men har man fina människor runt om sig som ställer upp & är man stark i sig själv så klarar man såå mycket mer.



& visst håller jag med dig :) mina bra val har varit riktigt bra :D



Älskar dig med siss.. Kramar i massor..

2009-07-23 @ 23:05:19
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: Linda

Verkligen fint skrivet!!!VERKLIGEN.

2009-07-24 @ 12:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0