tuesday it is..

Sitter just nu och funderar på om jag ska orka laga plättor och ha till lunch???Idag får vi besök av Linda m. barn så det hade kanske varit trevligt att kunna bjuda på de???ååhhh orkar jag..de e ju lika gott med en macka... =) Nä får nog sätta igång med de =)
Idag har mitt kakel blivit klart..men har tyvärr inga före och efter bilder att visa =(     joo efter bilder har jag jue =)
så nu börjar det bli riktigt fint i köket med andra ord..eller jag ska köpa nya gardiner men det är absolut inget jag prioriterar!!!Nä nästa projekt blir nog att få målat den där jäkla trappan..ååhh inget jag ser fram emot!!Men den är gul och den är ful!!!!

Om en stund kommer fika sällskapet så jag får nog ta tag i hemmet lite..och hänga tvätten me!!

Ha en bra dag!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0