Sträck...

Alltså dessa små javlarna som e overallt i luften..jag får spader!!!Kan ju knappt va ute..dom satter sig overallt o kryper och det gor mig ganska irriterad!!Lærke har tagit skydd inomhus efter mycket gungande..nu bygger hon parlor!! =)
men stackars Lilia ligger ute i vagnen o sover..fastan hon har myggnat så slinker dom små igenom!!Kanske ska ta in henne??

Kakel nissen har varit har och tagit bort alla sondriga plattor,och gick sedan for att komma tillbaka imorgon for att satta nya!!Han sa också att jag inte behovde oroa mig over fog fargen..det skulle han losa till mig =)  snallt av honom jue!!


Nu vill jag att det ska vara den 12 augusti då AnnSofie med familj kommer ner..då går dagarna fort och vipps ar det kanske tid for vår semester =) Jag har borjat skriva lista på allt som ska me..alskar listor..kanner mig lite viktig då =)

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0