Kvälla...

Sååå vad var det jag sa..har fastnat dels har och sen framfor en film på femman...duschen har fortfarande inte besokts och klockan borjar bli mycke mer an jag tankt mig!!
Filmen handlar om pedofili och jag håller på att krypa in i tvn for att spoa skiten ur alla dom acklena som existerar dar!!!Fattar inte hur man ens kan se på ett barn som ett sexuellt objekt..barn e for fan barn o inget annat!!Oskuldsfulla fina varelser som fortjanar det basta i livet!!Tror att sen man sjalv fått barn ser på allt ur en annan synvinkel..jag har många ggr funderat over hur man sjalv skulle reagera om det var ens eget barn som blivit utsatt..men jag kan arligt talat inte ens tanka tanken forrens jag blir as forbannad..jag hade fan mordat denne manniska..eler svinet hade inte ens fått lov att kalla sig manniska...OJ,OJ...fyyy va arg jag blir!!!!!!!
Mitt utbrott for dagen...

Jaja..får kolla klart och sen ta en snabb dusch..fast det vet jag inte hur man gor..alskar namnligen att stå i duschen och kan stå dar jattelange!! =)


Sov gott!!

Kram

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Nu är hemlisen utlagd ;)nyfikna människa haha

2009-07-13 @ 00:55:17
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0