Jo då så att...

Inte mycke att säga här inte..har sovit underbart gott inatt iaf!!Och mannen min hade kaffet klart när jag kom upp..han e hemma idag till 10.45 för att gå till doktorn med alla sina eksem =(

Sen blir man heelt alena till kl 17.30 ca..så under denna dagen tankte jag stada,tvatta och bara mysa med barnen!!Lilia e så fruktansvart mammig nu for tiden..men så fort pappa stiger innanfor dorren så e det honom hon ska till =)

Sitter och får lite små ångest over att tiden går så fort..om bara 2 månader ska jag borja jobba igen OCH de e verkligen inget jag ser fram emot..usch..hoppas att jag får tjansten jag sokt eller att jag har super många kunder som vill borja bygga nagler =) Vill ju jobba natt så jag kan vara mycket med mina barn..och slippa allt tjaffs runt omkring boende och personal under dagen..de blir ju mycket sånt nar allt inte blir gjort!!Men hur ska man hinna???

Laste en anna blogg igår och forundras over vad denne skriver..egentligen helt oforklarligt med tanke på allt runt omkring..nog sagt om det!!!

Idag ska jag prova ett nytt recept..potatispaj med skinka,sparris och fetaost..mm ska bli smaskens..återkommer med resultat!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0