Gooodmoooorning sunshine...

Idag e en bra dag..de kanner jag på mig..for idag ska jag ha ytterligare en sån dar gora inget dag =)

Fick lite sovmorgon idag..07.30 vaknade ja men fick ligga o dra mig anda till kl 07.53..såå skont..då gick jag och Lilia upp,Lærke låg kvar och snarkade gott =) Vi gick ner och gjorde valling och jag tog kaffe och min andra morgonrutin!!Sen ringde telefonen..undrade mest vem som ville ha tag på mig såhar på morgon kvisten??Det var dessutom ett mobilnummer som jag inte kande igen och då verkligen hatar jag att svara...Men de gjorde jag!!Det var ett byggforetag som ska komma och byta ut vårt kakel i koket..inte en dag for tidigt..vi har ju bott har sedan den 1 februari men ingen har horts av!!Så nu kommer dom antagligen imorgon for att satta igång..ja om jag har tur vill saga =)


Nu forsoker ja få Lilia till att vila så jag kan ringa lite samtal...i lugn o ro!!!Måste ringa F-kassan och hoja min F-peng så man overlever semestern =)sen måste jag ringa min morbror o kolla om han har fler vita kakelplattot..o sen måste jag ringa..hhmm vem fasiken va de mer???jaja..måste skicka ivag ett mail med..

Kram


Kommentarer
Postat av: Tove :)

Du tycker att han ska heta Dexter:P Jag är lite inne på de jag med.

Han ska nog med ner, eftersom han är så liten:)

2009-07-13 @ 11:04:04
URL: http://tovefilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0