Kul!!!

Jag har ju egentligen många läsare..från början kunde jag ju gissa på dom flesta..men nu har jag verkligen ingen aning!!Och naturligtvis så blir jag ju glatt överraskad..men tänker också..hmm vem är ni??Och blir lite sådär osäker på vad jag ska skriva??!!Men jag håller mig till vad jag redan sitter och plitar ner..det är ju trots allt mitt liv!!
Nä idag blev det ingen pepparkaks bakning..ungarna har varit så in i vassen uttråkade idag och bara kivats heeeela låååånga dagen..eller så är det bara jag som har haft ont och inte haft något tålamod..kag har försökt att underhålla Lærke iaf..vi har klippt och klistrat en massa..och sen så klippte hon ju ut en jätte hög med saker som hon tyckte att hennes kära pappa önskade sig =) vad jag såg så var det 5 par solglas ögon och en rosa vinter jacka..snäll hon är va??!!
Men imorgon får vi nog hitta på något kul!!Har kollat runt på nätet efter pyssel som man kan göra hemma utan en massa skit..sånt är jag inte jätte glad för att lägga pengar på =) Men trolldeg tänkte jag att vi skulle ge oss in på..man kan väl göra en massa figurer med det antar jag..ja jag har alltså INGEN fantasi och det vet dom flesta som känner mig!!Jag kände mig skit stolt idag när jag kom på att vi kunde klippa och klistra..det säger väl allt!! =)

Nu är Jens iväg och handlar till mig så jag slipper gå iväg imorgon med båda kidzen..man behöver ju inte utsätta sig i onödan =)

Hoppas ni har en trevlig kväll!!


Kramar

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag läser här ibland.. :)

2009-12-03 @ 11:23:06
URL: http://stinolino.blogg.se/
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Jag kikar in och kollar mellan varven!

Kul att läsa din blogg!

2009-12-12 @ 00:07:41
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0