.....

Min data är i paj..så jag har inte kunnat blogga på dom senaste dagarna =( Och jag har heller inte direkt tid nu då både tvättmaskin och diskmaskin går på högvarv här hemma!!
Just nu får jag snällt fråga min kära man om jag får låna hans data..och ni vet det är lite si och så med den biten...han sitter nämnligen gärna här själv och hökar!!

Nu har jag äntligen gått på min efterlängtade jul ledighet..sååå skönt!!Den sista tiden har jag nästan jobbat ihjäl mig..det värsta är att det är mitt eget fel!!Jag är för hjälpsam och vill fixa och dona..det känns ju bra i kropp och själ när man får höra tt man är snäll och omtänksam..men ibland blir det för bra i hjärnkontoret =)

Idag var då min första lediga dag och jag fick snällt och vänligt stiga upp kl 06.00 då lilla tjolantan Lilia valde att slå upp ögonen...det var inte positivt..hon somnade inte förrens kl 23.30 inatt efter skrik,skrik och mycket mer skrik!!Men vi vet iaf varför..en tand hade tittat fram och det kan inte va skönt!!Hon fick ligga mellan oss inatt..och det var inte skönt det heller..för oss!!

Lærke blev vild och lycklig då hon såg att det var snö utanför fönstrena imorse...hon skulle ut direkt..så kl 9 begav vi oss ner till byn för att fixa maten till ikväll och leka lite i snön!!Hon var så lycklig..
Jag tyckte dock att det var för kallt och föreslog att vi skulle gå hem till Catarina och leka lite..det gjorde vi!!Såå hela förmiddagen har vi varit hos dom, och vi har haft lika trevligt som vanligt!!
Lærke ville stanna kvar då jag tyckte vi skulle gå hem,men hon fick bli kvar själv..Catarina tyckte det skulle vara trevligt så kunde hon ju stanna och äta middag med dom också!!
Så nu har jag varit hemma ett par timmar och hunnit med att städa ur garderoberna där uppe,rensat bland barnens kläder,tvättat en maskin tvätt,diskat en maskin med disk och rensat ut mer som ska kastas och lite som ska upp på vinden!!


Nu hade jag tänkt att mysa med min lilla Lilia innan hon går i taket för att jag sitter ner för länge =)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0