Ångrar..

Ja..att jag inte njöt riktigt mycket av min lediga dag igår..hade jag bara vetat hur det skulle bli på jobb idag så hade jag nog gjort de!!Jobbade iaf med en av mina bästa arbetskamrater idag..vi har bakat kanelsnäckor och haft det trevligt..det är vi igen imorgon så jag tror att vi tar en ny omgång bak imorgon =)
Det fick iaf bli så idag att jag stannade över och fick gå in på annan avdelning..kl 16.30 skulle jag jobba till men ambuleringen kom in tidigare så jag kunde gå iaf kl 16.00..och det var skönt kan ni tro..jag var heeelt mör i kroppen och sitter just i detta nu och håller på att somna..men jag har lite sysslor kvar att göra innan jag kryper ner...
Tex så ska jag stryka flickornas lucia linne och fixa med tvätten..hushållsbiträde är mitt andra namn!!

Igår iaf så var jag ju hemma på morgonen och myste med flickorna...vi bakade ju pepparkakor!!Haha..hur man kan misslyckas med det är för mig en gåta..men god smak hade dom iaf =)



Förberedelser...allt ska vara på bordet innan vi börjar..det var dock lite svårt att låta bli att röra!!



Lilia har tagit plats i sin stol och ska hjälpa till =)¨



Se vad jag kan mamma...fina,fina tjejen!!



Detta kort togs preeecis innan ett mega utbrott..hon skulle minsann också leka med deg och helst trycka in det i munnen..ja det fick hon ju naturligtvis också..man kan ju inte låta bli..sååå gott!!



Koncentration på hög nivå!!



Nu i detta skedet ville jag bara att allt skulle vara klart...det värsta är städningen efteråt!!



Ja men så illa blev det kanske inte ändå..haha..smaken är iaf där!!

Efter pepparkaks bakningen så stack vi till Catarina och snackade lite..men när klockan började närma sig 16 så skickade jag sms till Jens och bad honom ta med sig Mc donalds mat med sig hem..men se det tyckte inte han att vi skulle göra!!!Nä in i bilen allihopa och iväg till entre i stan.. =)
Ja vi fick ju fixat lite julklappar så iden var ju inte så dum ändå..och så åt vi ännu godare än mc donalds..pizza och grillad kycklingfile med världens godaste vitlöks sås..mmm!!

Inna på dagen så hade jag och Catarina pratat strunt..och då brukar ju alltid vikten komma på tal..hon är inte nöjd på sitt sätt och jag är inte nöjd på mitt!!Hon föreslog en promenad i rask takt..jag ville inte vara utom hus..såå vi möttes på halva vägen..löpband inne på energicenter här i Vellinge.. =)
Jag trände magen och joggade..svetten lackade duktigt och jag kände mig mer än nöjd!!Men träna är verkligen inte min grej..men ska man bli av med mage efter graviditeter så är det nog den enda utvägen =(




Idag har vi lekt tittut vid middags bordet..var är Lilia???



Men var är du då???



Tittut!!




Nu Desperate Housewifes!!


Kramar

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag säger bara, "sicka goa" ungar du har Emelie!

Och visst blev pepparkakorna fina!

Kram mamma

2009-12-09 @ 08:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0