Aldrig räcker de..

Ungen min blir aldrig nöjd..heeela dagen har ägnats åt att underhålla 4 åringen..tror ni det räcker???Nääää!!Men stunderna då hela min energi har lagts på henne då har vi haft riktigt kul..men så fort jag behövde hänga tvätten eller tömma diskmaskinen..då var det high life med lilla syster som har testat hur hög decibel hon hade på rösten!!Oj,oj,oj...men vi har hunnit med mycket skoj under dagen..



Besök utav Freja och Sandra..






Söting!!!

Vi har målat på papperstallrikar..Sandra var en riktig hejjaren på de =)



















Sen så har vi testat på trolldeg..








Lærkes fina lusse bullar!!



Inte lätt att få med hon som aldrig är still.. =)



Och slutligen..så här fina blev mina barn på deras foto från dagmamman!!








Kanske inte så bra bild kvalité på dom sista..men ni ser iaf hur fina dom är =)



Kraaamar



Kommentarer
Postat av: Stina

Vad kul att du tittar in hos mig med! :)

Det blev stövlar! :)

Kul o pyssla med barnen, trolldeg..det var roligt minns jag! hihi Kram

2009-12-04 @ 08:34:47
URL: http://stinolino.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men gud vad stora barnen har blivit. Känner knappt igen dom ju!

Hälsa hem!



Kram Cornelia

2009-12-05 @ 17:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0