2258 kronor..

Ja så mycket kostade det mig idag för att dra ut min visdomstand!! Jag vaknade inatt vid 2 tiden men lyckades att somna om till kl3..då hade jag så in i vassen ont och kunde inte ligga kvar i sängen..så då gick jag upp en runda och borstade tänderna..gick ner och tog 2st panodil och sen upp i sängen och försökte att somna om!!Totalt misslyckat..jag gick upp igen och gick ut och tog ett bloss..det är väldigt lugnt i vårt område vid den tiden upptäckte jag =)
Jag la mig igen och lyckade faktiskt med att somna om..och vaknade kl 7 igen..då hade smärtan kommit tillbaka och jag svalde faktiskt 2st panodil till..
Jag ringde tandläkarna här i Vellinge men dom kunde tyvärr inte hjälpa mig med ngn tid..så det var bara att ringa dit jag brukar gå..och dom hade en tid..kl 15.30 och jag tog den direkt!!Så dagen har spenderats med skit ond tandvärk och panodil!!!
Min morfar var snäll nog och körde mig in medan min mormor passade barnen..och ett stort tack till Kristina som hämtade hem Lærke..
Jag fick komma till direkt och fick i mig lugnande..efter 30 minuter kom tandläkaren in och började att sätta sprutor..tror jag fick 5 st sprutor..jisses!!Sen började kampen!!!Han drog och slet i min stackars mun..men tanden ville inte komma ut =( Han fick då lägga ett snitt i tandköttet..men inte ens det hjälpte..då slipade han sönder bitar av tanden och till slut så började den att ge med sig!!Fyyyyy fan va obehagligt det var!!
Jag fick penicilin dubbla doser och har tagit 2st nu ikväll och sen ska jag ta sammanlagt 4 st imorgon!!Jag och piller liksom!!

Nu sitter jag och försöker få i mig en lussebulle..och det går sådär!!Jag har lyckats att få i mig ett glas med saft..då drucken med sugrör..lite kalas känsla helt enkelt!! =)






                                                          
  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0