Yiiihhaaaa...

Idag e jag skit glad..jag har ringt runt till 3-4 st företag idag och sökt jobb...och ngt låter lovande!!Bla ett äldreboende som ska öppna i januari..där skulle dom ha in all personal och då ska jag va först med att söka OM INTE jag får ett annat jobb!!!Det är nämnligen såhär att en jag känner kanske kan fixa ett annat jobb till mig..då är det inte ett nattjobb utan en mån-fre tjänst..alla helger lediga och alla röda dagar!!!Kan det bli bättre..jag är ju dessutom en sån som tror helhjärtat på att det är lätt att få ett nytt jobb och blir sen sjuuuukt besviken..men sån e jag..man måste ju få några smällar så man kan resa sig upp igen!!!
Hoppas,hoppas,hoppas...håll gärna några tummar och tår för mig!!!



Lalalalala..lalala..lalala!!!!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0