Sommaren=min bästa vän

Guuud va jag haft det skönt idag..ja som jag visste så drog Lærke in till grannarna så fort hon hörde dom i trädgården..dom har badat och solat och varit nere i byn och handlat då Christel skulle ha lite kalas nu ikväll..ja vad kan man säga..hon blir så väl omhändertagen där att jag nästan skäms..men bara nästan =) Jag hann inte mer än in där nu i eftermiddag förrens hon sa att hon skulle på kalas..eehh jaha..ja hon skulle ha kalas klänning och klacka skor på sig och så skulle vi sminka henne =) Sötis unge..Så vi for in och tvätta av henne lite,vi flätade hennes hår och hon fick ögonskugga,läppglans och lite parfym på sig..hon blev sååå fin min lilla tjej!!Sen drog hon igen och nu har jag precis lyckats få in henne och nu ligger hon i sin säng..tror hon somnar på 2 röda idag..men skoj de har hon haft!!
Jag har hela dagen försökt att få Lilia på gott humör..utan resultat..eller nja hon har haft sina ljusglimtar  =) hon e så snorig och sen har hon det här fin,fina humöret..haha...förbannad utan dess like blir hon när hon inte kan det hon vill..skitkul att se ibland men också irriterande då hon inte är så direkt tyst!!

Annars idag har jag försökt sitta i solen så mycket jag kunnat..bara njutit och tagit in strålarna..de gäller ju att ta vara på dom eftersom man aldrig vet hur länge det varar!!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0