Snart..

Jens kände sig helt ok idag med och åkte iväg till jobbet..synd..de e så skönt och ha honom hemma!!Så nu är vi ensamma igen..men Lilia e fortfarande förkyld och dessutom så e det fint väder så att vara bara hemma känns ganska så ok ändå =) Tänkte att jag skulle fylla poolen till Lærke idag,om hon inte smiter in till grannarna..Christel fyller ju år idag och hon har målat hela morgonen för att kunna ge henne en fin teckning =)
Men det är ganska så ok det me..hon blir underhållen och jag kan slappna av lite mer..Lilia kräver ju sitt nu när inte hon mår så bra..

Lærke kunde faktiskt cykla lite själv igår och hon blev sååå stolt..bara det att koncentrationen finns inte riktigt där..joo när ingen tittar på henne..men så fort jag kom ut så skulle hon kalla och skratta såå det blev lite flopp =) Hon lär sig tids nog..

Jag fick ett mail igår om jobbet..så än är inte loppet kört..hoppas,hoppas,hoppas att jag kan ro i land detta!!


Snart börjar mitt roliga för sommaren..nästa vecka kommer fina AnnSofie ,Tove och barnen..ååhhh va jag längtar efter dom nu..+ att Oskar och Dexter me kommer..ska bli myspys..då ska jag nog ta Oskar på en promenad..var ju såå länge sen jag var ute o gick med en hund =) Vi ska försöka hinna med mycke..som vanligt..men iaf kalas för Lilia på fredagen..AnnSofie har ju lovat att göra en kitty tårta till oss..haha!!
På kvällen sen på fredagen så skulle vi visst ha någon slags fest här hemma..kan bli kul det me..ska fråga några till om dom har lust att komma!!!


Nu så ska jag lägga in en maskin tvätt...som vanligt!!Och sen ska jag koka mig en kopp kaffe och sätta mig en stund och njuta i solen nu när Lilia sover sitt morgonpass =)

Ha en bra dag!!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0