Oj..redan onsdag..

Tycker alltid att dagarna bara springer iväg..tyckte det precis var söndag..men nu har helt plötsligt 2 dagar till susat förbi!!OJ!!
Har egentligen inte mycket att skriva här..känns som att det alltid är summeringar på vad som hänt i mitt sååå otroligt händelserika liv =)
Men det finns ju folk som gillar att läsa om det me...MEN idag är det dagen...dagen då min fina syster kommer ner till Skåneland..och jag längtar efter henne otroligt mycke!!Tror att dom körde vid 06.00 imorse men man kan aldrig va säker på när syrran får ändan ur vagnen..haha..hon och tider e den sämsta kominationen...ever!!!Tänkte jag skulle ringa till dom o kolla snart om dom kom iväg i tid =)
Såå idag innebär bara en evig väntan för mig och barnen..hoppas det går fort!!!

Igår så gick vi hemma och drog när jag fick ett sms..hhmm kände inte igen numret..men sist i messet stod det:detta mess kommer från A.H!!Bra där!! Han undrade om jag ville följa med ner till Björns o fika??Ja absolut..inget annat för mig ju..så vid 13.30 möttes vi för att sällskapa till byn..Vi satte oss på uteserveringen och beställde lite kaffe o en liden kaga...Lærke valde citronglass!!Men fyyyy va många getingar där va..jaja vi satt kvar och invänta dom andra som skulle komma..sedan gick vi in ist!! Men A hann att bli stucken innan vi kom in..oj,oj,oj inte så tuff längre då..haha!!

Tänk vilken snäll,rolig och trevlig människa man missat bara för att hålla med en kompis!!Haha..nä minsann det ska aldrig hända igen..nu väljer jag mina vänner själv..helt ingelt..inga konstigheter!!!


På kvällen så hände det inte mycket här hemma i det Kroghska hemmet..vi åt o drack..och sen slängde vi oss på soffan o glodde..tills det var dags att lägga barnen!!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0