ännu en helg..

Joo helgen försvann lika fort som den kom tycker jag..men vi har fått många fina stunder..jag och min familj..för denna helgen har handlat om oss..

I fredags så myste vi..haha..ja typ det ända vi gjorde..vi grillade gott och drack lite vin..barnen var på sina soligaste humör och då blir även mamma och pappa det!!Vi gick och la oss ganska tidigt för att kunna utnyttja lördagen så gott vi kunde!!Vi hade först tankarna på att köra till Skånes Djurpark..men kände att vädret var för fint för det..dit åker vi hellre en lite halvmulen dag..då är det dessutom mycket skönare att gå runt där!!
Vi bestämde oss för att bara gå hem till mamma och pappa och bada ist..vi gick hemifrån vid 10 tiden och Lærke hoppade direkt i..badanka numero uno!! =) föräldrarna gick och uträttade lite ärenden och kom sedan tillbaka med bullar och gott pålägg..vi fikade lite och fortsatte sedan att njuta..Jens fick på sig badbrallorna och hoppade i med båda barne..sen solade vi lite och sen solade vi lite mer =) e inte livet alldeles underbart på sommaren??
Jag och Lilia gick hem till 15 tiden ca och Jens och Lærke körde mamma och pappa till Trelleborg dit dom skulle på raj-raj =)
Vi grillade en massa gottigheter och lite mer vin till det =) Jaaa jag vet dålig mamma som dricker alkohol med barnen hemma..men älskar dom lika mycke för de =) Vi gick och la Lilia och hade myyycket kvalitets tid med Lærke..hon låg med huvudet i mitt knä och jag borstade hennes hår och vi pratade om allt..men sen  blir jag ju såå jäkla sentimental =) så jag lipade liiite.. :men de gör inget mamma..sa Lærke..åååhhh goa,goa unge!!Lærke fick till slut me hoppa i säng och det gillades INTE så efter en fin stund tillsammans så bröt helvetet loss igen..konstigt va??Först kan man sitta o lipa för att man älskar sitt barn sååå in i norden och i nästa stund sitter man bölandes på toa för att man inte vet hur man ska hantera hennes vredesutbrott??!!Jaa jag kan andas bäst jag vill..men ibland pallar inte denna mamman trycket!!
Hon somnade iaf efter många om och men..men då var man själv så utpumpad på energi att det nästan bara va att gå o lägga sig.. =(
Vi satt iaf uppe ett tag till,jag och Jens och pratade om allt och ingenting..är så glad att det var just han som fanns där den kvällen i mars 2003..att vi 2 fann varandra och fick barn och gifte oss...vi har det bra!!Han är min absolut bästa vän..finns alltid för mig och ställer alltid upp..i medgång och i motgång!!

Idag har vi spenderat heeela långa dagen hemma i trädgården..badat i vår egen pool och busat så in i vassen med barnen..ja lite bråk har det också hunnits med idag..smällar man får ta helt enkel =)
Det har fikats och grillats och snackats med grannarna =)

Nu sitter vi vid vars en data och glor..ska nog snart hoppa in i duschen och sen försöka gå och lägga mig i tid!!

Och vi väntar fortfarande på både samtal och provsvar....  =(


Kram 

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Snart kommer vi ner & gör en helg med er min älskade siss.



Längtar <3 <3 <3

2009-08-02 @ 22:07:05
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0